FAQ

Jak aplikować?
W celu złożenia aplikacji na konkretne stanowisko, należy przesłać CV oraz list motywacyjny na adres e-mail: info@mkm-support.com.pl wraz z dopisanym numerem referencyjnym ogłoszenia.
 
Jak wygląda proces rekrutacji?
Po przesłaniu CV wybrani Kandydaci są zapraszani na rozmowę kwalifikacyjną. W przypadku, gdy osoba spełnia wymagania któregoś z naszych Klientów, MKM Support po wyrażeniu zgody przez Kandydata, przedstawia go swojemu Zleceniodawcy. Następnie wybrane osoby poddawane zostają weryfikacji podczas rozmów kwalifikacyjnych, testów predyspozycji i umiejętności, czy assessment centre bezpośrednio u potencjalnych pracodawców. Na podstawie wyników wszystkich testów podejmowane są decyzje o zatrudnieniu.
 
Czy po przejściu rozmowy kwalifikacyjnej muszę aplikować ponownie w przypadku pojawienia się nowej oferty pracy?
Nie. Dane Kandydatów, którzy brali udział w rozmowach kwalifikacyjnych, pozostawiamy w naszej bazie. Jeżeli pojawia się nowa oferta pracy, a Kandydat spełnia jej wymagania, proponujemy ponowny udział w procesie rekrutacji.
 
Czy muszę płacić za udział w procesie rekrutacji?
Nie. Proces rekrutacji dla Kandydatów jest bezpłatny.
 
Jak napisać CV?
Najważniejsza jest przejrzystość i zwięzłość dokumentu. Oczekujemy od Kandydatów przede wszystkim zawierania takich informacji jak: dane kontaktowe, informacje o edukacji i doświadczeniu zawodowym oraz stopniu znajomości języków obcych.
Nie mamy szczególnych wymagań co do formatu dokumentu.